niedziela, 3 września 2017

Początki zawsze są najtrudniejsze?

    Tak naprawdę od dłuższego czasu moje myśli krążyły wokół założenia bloga. Jednak zawsze było coś, co nie pozwalało mi tego zrobić. Strach. Ogromny strach, który niepowstrzymanie stał na drodze do spełnienia jakichkolwiek marzeń wymagających wkładu większej odwagi.
Najgorsze były obawy. Zaprzątanie sobie głowy negatywnymi myślami.  

"A co jeśli się nie uda?
 
"Pewnie skończy się na tym, że napiszę pierwszy post i mój zapał zgaśnie."

"Z pewnością blog zostanie źle odebrany w gronie znajomych i mnie wyśmieją."


   Zamiast podejść do tego z pozytywnym nastawieniem,  ja urodzona pesymistka karmiłam się tylko niepokojem. Ale jestem tutaj, piszę ten post. Czy coś się zmieniło w moim toku myślenia? Właściwie to nie. Po prostu postanowiłam spróbować. Stanąć z moim strachem twarzą w twarz i sprawdzić kto wygra to starcie. Czas pokaże...

    N
a moim blogu mam zamiar dzielić się z Wami tak naprawdę wszystkim od moich przemyśleń, relacji z ciekawych wydarzeń aż po stylizacje, makijaże i recenzje różnych produktów. Mam wielką nadzieję mój Drogi Czytelniku, że będziesz tutaj zaglądał częściej i zostaniesz ze mną na dłużej!




Miłego dnia kochani, xx

7 komentarzy:

  1. Zostanę na dłużej, mam nadzieję, że Ci się uda <3 Wierzę w Ciebie i również życzę miłego dnia, xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu zaciekawiłaś mnie tym! Czekam na wpisy i mam nadzieję, że uda Ci się prowadzić bloga tak jak to sobie zaplanowałaś :* yuijk.r

    OdpowiedzUsuń
  3. Rób to co kochasz, ten blog jest potwierdzeniem, że świetnie Ci wychodzi ❤ Mam nadzieję, że kiedyś się poznamy �� Całuski wysyłam ��

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś najpiękniejsza na calutkim świecie.<3<3<3

    OdpowiedzUsuń

Mój codzienny makijaż.

Hej kochani! 😘 Najwięcej pytań dostaję odnośnie mojego makijażu i kosmetyków jakich do niego używam. Jest to temat, który najczęściej prz...

Popular Posts